0
552
Mitähän tästä tulis jos alan postaamaan tänne vähän tiheämmin tuoteuutuuksia ja muita asioita, ehkäpä myös yleistä ajatusten virtaa? Jälkimmäistä ei välttämättä paljoa näin umpi-introvertistä irtoa, mutta ehkäpä tätä kautta tulisi osallistuttua enemm..
Näytetään 1 - 1, 1 :sta (1 sivua)